czwartek, 30 stycznia 2014

Fitnesowe rady

Cześć
Dzisiaj przedstawimy wam kilka naszych prostych rad dotyczących treningu. Stosowanie ich sprawi, że wysiłek fizyczny będzie przyjemniejszy, a co ważniejsze bezpieczniejszy, ponieważ unikniesz kolki, kontuzji oraz zakwasów.

RADY DOTYCZĄCE TRENINGÓW
  • Ostatni posiłek powinno się zjeść co najmniej godzinę przed treningiem. Powinien być lekki i złożony z białka.
  • Przed jak i w trakcie treningu trzeba uzupełniać płyny (pić wodę) by tym samym umożliwiać pocenie oraz schładzanie organizmu.
  • Lepiej się ćwiczy podczas słuchania muzyki dlatego warto zaopatrzyć się w przenośny odtwarzacz.
  • Nie można zaczynając ćwiczyć przetrenowywać się, ponieważ zniechęca to do dalszych ćwiczeń.
  • Każdy trening powinien zaczynać się krótką rozgrzewką i kończyć rozciąganiem. Zapobiegnie to powstawaniu kontuzji i zakwasów.
Życzymy miłego treningu! :)

M & O

6 komentarzy:

  1. przyda mi się <3

    http://livethemoment1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny post widać, że do blogowania podchodzisz z pasją :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatne :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydatne :)) rewelacyjne piszecie psoty :)

    Zapraszam do mnie + obs za obs ? :)
    MójBlog
    ( i mam ogromną prośbę kliknełaś by w baner na moim blogu? , z góry dziękuję )

    OdpowiedzUsuń
  5. super post :)
    obserwujemy ?
    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post :3
    Przyda mi się ! :D

    Co powiesz na wspólną obserwację ? :) Bardzo podoba mi się Twój blog, dlatego pytam :)
    Zapraszam: by-lolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń