wtorek, 21 stycznia 2014

Poduszki

Cześć,
Już od pewnego czasu chodziło za mną żeby zmienić coś w moim pokoju. Chciałam wprowadzić subtelną lecz zauważalną zmianę, jakiś dodatek, odrobinę koloru. Zdecydowałam się na poduszki, jest to tani sposób na zmianę wystroju.
Będąc na zakupach w IKEA spędziłam ponad godzinę na wybraniu materiałów, z których uszyłam poszewki na poduszki. Szycie poszewek samemu jest bardzo ekonomiczne za materiał na 4 poduszki zapłaciłam niecałe 40 zł (razem z tasiemkami), czyli dwa razy taniej niż gdybym kupowała gotowe. Własnoręcznie wykonane poduszki nie dość, że dużo tańsze to jeszcze oryginalne i efektowne. 



 Oto efekt.
 Jak wam się podobają?

M

3 komentarze:

  1. Twoje wpisy są genialne,ale zmień wygląd bloga na zwykły i dodaj jakiś szablon, zaobserwowałabym,ale nawet nie wiem gdzie :) Muszę spróbować zrobić takie poduszki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Są cudowne, przepiękne :) dodaj zdjęcie całego pokoju musi być rówie uroczy :)

    OdpowiedzUsuń